środa, 13 grudnia 2017

Urocze pączki z dziurką


Składniki:
1 kg mąki
200 ml letniego mleka
4 jajka (M)
60 g drożdży w kostce 
100 g roztopionego i przestudzonego masła 
2 łyżeczki cukru waniliowego 
3 lub 4 łyżki cukru 
1 szczypta soli

Wykonanie:
 Wsypujemy mąkę do miski.Następnie robimy rozczyn z drożdży i czekamy aż wyrośnie.
Po wyrośnięciu w pierwszej kolejności dodajemy tą pianę z rozczynu,a później resztę. Dzięki temu pączki będą pulchniejsze.
 Dodajemy pozostałe składniki i wyrabiamy ciasto do konsystencji plasteliny ( nie przyczepia się dłoni)
 Ciasto zostawiamy do wyrośnięcia na około 15-20 minut.Po chwili wycinamy pączki i czekamy aż troszkę urosną.
 Nasze wykrojone pączki wrzucamy na olej i smażymy do rumianego koloru.Posypujemy cukrem pudrem i gotowe :) Smacznego! :)

Z tego przepisu wychodzi około 50 pączków :)

19 komentarzy:

  1. Z przyjemnością je zrobię i skosztuję ;)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Papierowa Łowczyni

    OdpowiedzUsuń
  2. Narobiłaś mi smaka chętnie wypróbuje przepis.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju, jak one cudownie wyglądają az zrobiłam się głodna. Kocham paczki wiec przepis na pewno mi się przyda. 😁

    OdpowiedzUsuń
  4. wygladaja smakowicie
    ja jednak z paczkow najbardziej lubie marmoladowe nadzienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygladają przepysznie. Ja uwielbiam pączki w każdej postaci, a przepis wydaje się bardzo łatwy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają mega smakowicie 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  7. Pączusie wyglądają smakowicie, choć ja jestem większa fanką tych z nadzieniem :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie robiłam sama pączków, a Twoje wyglądają smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mniam <3 Uwielbiam domowe pączki :) Przepis chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prosty przepis ^^ kiedyś na pewno wyprubuję :) trapped-in-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo smacznie się to prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A niedawno zastanawiałam się czy nie zrobić pączuszków na dłuższy weekend :D
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Oh, wyglądają przepysznie! Dzięki za przepis ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam pączki własnej roboty! :)

    OdpowiedzUsuń